Close
Winkelwagen
Close

Q.1: Waar kan ik de prijzen van de meubels vinden?

A.1: Wanneer u zich op uw specifieke landcode website bevindt (bijv. .be / .nl) kunt u naar het einde van de home pagina scrollen en daar vindt u een prijslijst van Kidsmill in PDF format.

Q.2: Waar kan ik de dichtstbijzijnde dealer vinden?

A.2: Ga naar het kopje ‘dealers’ bovenin de pagina. Vervolgens kunt u uw land selecteren en zo ook uw woonplaats / postcode ingeven. Geef daarna aan binnen welke afstand u een dealer wilt zoeken en klik op ‘zoeken’. Vervolgens zal de zoekmachine voor u onder de kaart alle opties weergeven voor u.

Q.3: Hoe krijg ik een catalogus toegestuurd?

A:3: Scrol naar het einde van de home pagina. Hier heeft u twee opties. U kunt de catalogus online bekijken door te klikken op ‘bekijk de catalogus online’ of u kunt aan de rechterzijde uw gegevens invullen op een catalogus thuis gestuurd te krijgen.

Q.4: Kan ik direct via Kidsmill bestellen?

A.4: Dat is helaas niet mogelijk. Echter hebben we de beste retailers over de wereld verzameld om zo op deze manier u de excellente service te kunnen bieden die elke ouder-to-be verdiend. Onze dealers zijn stuk voor stuk expert op het gebied baby zaken en staan altijd voor u klaar om u verder te helpen op het gebied van Kidsmill producten.

Q.5: Worden de meubels gemonteerd?

A.5: Absoluut. In de landen Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Luxemburg zorgen wij zelf voor de levering en montage van onze meubelen. Dit zit automatisch bij een order boven de €600,- (Duitsland, België, Luxemburg) en boven de €1000,- (Oostenrijk, Zwitserland).

Q.6: Kan ik onderdelen bestellen via Kidsmill?

A.6: Om te beoordelen of we reserveonderdelen voor uw specifieke meubelstuk beschikbaar hebben, zullen wij een ordernummer en een artikelnummer nodig hebben. Het artikelnummer van uw meubelstuk vindt u op de volgende plaats:

- ledikant: het artikelnummer staat op de onderkant van de lattenbodem van het ledikant

- commode: het artikelnummer staat op de achterkant van de commode (binnen- of buitenkant)

- linnenkast: het artikelnummer staat op de achterkant van de linnenkast (binnen- of buitenkant)

Q.7: Waar kan ik de handleiding van mijn meubels vinden?

A.7: Deze kunt u per product op onze website vinden. Navigeer naar de juiste collectie en klik op het desbetreffende product. Als u iets naar onderen scrollt vindt u de download link van de handleiding onder de productspecificaties. Kunt u het juiste product niet vinden of heeft u een oudere collectie die wij niet meer voeren? Het beste kunt u ons dan een e-mail sturen aan info@dbp-international.com of het contactformulier onderaan de webpagina invullen. Laat ons in dit bericht weten dat u op zoek bent naar de handleiding van uw meubelstuk en geef ons ook altijd het artikelnummer van het desbetreffende artikel. Raadpleeg het antwoord op vraag 6 om te weten waar u het artikelnummer kunt vinden.

Q.8: Hoe zit het met de garantie op de Kidsmill producten?

A.8: Wij geven twee jaar fabrieksgarantie op onze meubels. Schade die wordt veroorzaakt door onzorgvuldig gebruik of slijtage valt niet onder de garantie. Elke garantieverzoek zal door ons deskundig serviceteam op redelijkheid worden beoordeeld.

A.9: Waar worden de Kidsmill meubels geproduceerd?

A.9: Alle Kidsmill meubels worden geproduceerd in uitstekende en ervaren Europese fabrieken.

Copyright 2017 | DBP International B.V.